Har du fått tråden din låst?

Diskutér alt annet airsoft relatert her.
DPM95
Power User
Power User

Har du fått tråden din låst?

Postby DPM95 » 07 Dec 2011, 00:24

Link til tråden du har fått låst i denne tråden hvis du vil ha den opplåst eller har spørsmål om hvorfor den er låst.

Linker du ikke, får du antakeligvis ikke hjelp.
Life is about learning; when you stop learning, you die.
- Tom Clancy

joe
Power User
Power User

Re: Har du fått tråden din låst?

Postby joe » 10 Dec 2011, 13:27

viewtopic.php?f=60&t=27505

"KRAV TIL ØNSKES KJØPT

- Beskrivelse av vare man ønsker å kjøpe"

Hva er problemet??
“I en tid med altomfattende bedrag er det en opprørshandling å fortelle sannheten”
George Orwell

DPM95
Power User
Power User

Postby DPM95 » 10 Dec 2011, 13:29

MERKING AV ANNONSETYPE I TRÅDENS EMNE

- Salg merkes med S:
- Auksjon merkes med A:
- Bytte merkes med B:
- Vurderes solgt merkes med V:
- Ønskes kjøpt merkes med K:

Betegnelsen skal være nøyaktig som angitt her, med stor bokstav og kolon. Avvik tillates ikke.

Ikke jeg som har låst tråden din, men hva er det med det ovenfor du ikke forstår?
- Tom Clancy

joe
Power User
Power User

Postby joe » 10 Dec 2011, 18:05

DPM95 wrote:
MERKING AV ANNONSETYPE I TRÅDENS EMNE

- Salg merkes med S:
- Auksjon merkes med A:
- Bytte merkes med B:
- Vurderes solgt merkes med V:
- Ønskes kjøpt merkes med K:

Betegnelsen skal være nøyaktig som angitt her, med stor bokstav og kolon. Avvik tillates ikke.

Ikke jeg som har låst tråden din, men hva er det med det ovenfor du ikke forstår?

Oi, jeg har en Ø for mye, dere moderatorer har virkelig for lite og gjøre :roll:
“I en tid med altomfattende bedrag er det en opprørshandling å fortelle sannheten”
George Orwell

genetberg
Moderator
Moderator

Postby genetberg » 11 Dec 2011, 10:56

joe wrote:Oi, jeg har en Ø for mye, dere moderatorer har virkelig for lite og gjøre :roll:

Om ikke du gidder å lese, og følge reglene her, så får du gidde å ta konskvensene av det.
AIRSMITH
S.R.O.G
Vil ikke besvare spørsmål ang stengte poster per PM, ta det i dette topic: viewtopic.php?f=4&t=27487

DPM95
Power User
Power User

Postby DPM95 » 11 Dec 2011, 14:02

joe wrote:Minner mer og mer om et facist regime dette forumet spør du meg

Nei. Benevnelser i topic har klart flertall på forumet, undersøkt ved poll. Hvis flertallet ikke ønsker å ha det slik så dropper vi det gjerne for min del. Det hadde vært en befrielse å slippe episoder som dette.

De som ikke vil ha det kan sende meg en PM, og så lager jeg en poll på det.

Tillater man avvik fra benevnelsene må man uansett sette grensen et sted, og da kommer det alltid noen med din innstilling og sutrer, gjerne om forskjellsbehandling. Derfor skal det alltid gjøres helt likt som det står i reglene. Alle kan klare å skrive en bokstav i caps, et komma og et mellomrom før de skriver topic i tråden sin.

Neste gang jeg ser en feil fra deg så sletter jeg bare hele annonsen din uten begrunnelse. Du har vært her veldig lenge og fått såpass mange advarsler for lignende overtramp at nok får være nok. Reglene for salg/auksjon/kjøp/bytte-forumene står i en smørbrødliste selv en barneskoleelev kan klare å følge. Jeg anbefaler deg å bruke den hver gang fremover.
- Tom Clancy

olaman
Power User
Power User

Postby olaman » 11 Dec 2011, 14:20

Fliptape wrote:Ola: du vet vel at det skal mer enn tre strikes til for å få en friperiode herfra ;)

Better than most;)
Sjekk ut Facebooksiden til laget mitt, HHK;
http://www.facebook.com/hestehovkompaniet
Og her er linken til min personlige side, hvor det handler om meg, meg og meg; http://www.facebook.com/ocoltsfoot

joe
Power User
Power User

Postby joe » 11 Dec 2011, 17:05

DPM95 wrote:
joe wrote:Minner mer og mer om et facist regime dette forumet spør du meg

Nei. Benevnelser i topic har klart flertall på forumet, undersøkt ved poll. Hvis flertallet ikke ønsker å ha det slik så dropper vi det gjerne for min del. Det hadde vært en befrielse å slippe episoder som dette.

De som ikke vil ha det kan sende meg en PM, og så lager jeg en poll på det.

Tillater man avvik fra benevnelsene må man uansett sette grensen et sted, og da kommer det alltid noen med din innstilling og sutrer, gjerne om forskjellsbehandling. Derfor skal det alltid gjøres helt likt som det står i reglene. Alle kan klare å skrive en bokstav i caps, et komma og et mellomrom før de skriver topic i tråden sin.

Neste gang jeg ser en feil fra deg så sletter jeg bare hele annonsen din uten begrunnelse. Du har vært her veldig lenge og fått såpass mange advarsler for lignende overtramp at nok får være nok. Reglene for salg/auksjon/kjøp/bytte-forumene står i en smørbrødliste selv en barneskoleelev kan klare å følge. Jeg anbefaler deg å bruke den hver gang fremover.

Hva om jeg var en dysletiker en da? Det var snakk om en bokstav for mye altså "Ønskes kjøpt" istedet for "Kjøpes"...føles det virkelig riktig ut og stenge en tråd for et så utrolig lite overtramp? Hva med og bare sende meg en PM der jeg får en beskjed med en litt mer hyggelig tone om at jeg bør fjerne denne ene bokstaven enn og bare låse tråden uten noe for for forklaring? Er det så mye og be om?

Synes synd på dere andre som aldri tør være kritiske til autoriteter eller folk med makt, har selv aldri vært redd for og si det jeg mener i god norsk demokratisk yttringsfri ånd. Burde være like strengt og komme med usaklige utsagn som disse under her som med rettskrivningsfeil spør du meg..poste for rank er det ikke det det kalles på forumspråket?

Brekkjern wrote:Protip: Å slenge dritt til moderatorer og admins hjelper deg sjeldent

olaman wrote:Strike one, two and three, yoooou're OUT
George Orwell

Rabagast
Site Admin
Site Admin

Postby Rabagast » 11 Dec 2011, 18:42

Joe, det har blitt prøvd, og fungerer ikke på brorparten av brukerne med "dyslektiske problemer". Når det er sagt, klarer jo til og med hoveddyslektikeren vår å få ting på plass. No hard feelings asgeir!

Det har også blitt avgjort ved åpent spørsmål i åpent forum at reaksjonsform på overtramp av reglene er stenging av tråd, eventuelt sletting. Dersom du føler det er for lite demokratisk å la brukerne selv bestemme hva moderatorene skal reagere på, og hvordan, så får du lage ditt eget lille anarkist-forum der ingen bestemmer, og alle får gjøre som de selv vil.

Inntil da, hold deg i skinnet og følg reglene som er demokratisk bestemt her på forumet. Det er ingen som tvinger deg til å være her.
Speedsjarken! Tshugg tshugg tshohoooooo!
Du må beise sjarken gutt, ellers så søkk han!

arne71
Regular User
Regular User

Postby arne71 » 12 Dec 2011, 10:12

Kan jeg få lov til å ta bort Øen i subjectlinja?
viewtopic.php?f=60&t=27510

x RAMBO x
Regular User
Regular User

Postby x RAMBO x » 12 Dec 2011, 23:08

Samma her.. kan jeg få lov til å ta vekk Øen, slik at topicen kan gjenopprettes?
link: viewtopic.php?f=61&t=27501
~The Hogs Airsoft Team~

Heroes never die...they just reload!

"One mind, any weapon"

Holyparagraph
Sometimes here
Sometimes here

Postby Holyparagraph » 22 Dec 2011, 17:48

Hvordan kan du låse posten min når det er 7 dagers mellomrom siden siste post og bump?
her har du link viewtopic.php?f=7&t=27419 og se selv.

Leckie
Regular User
Regular User

Postby Leckie » 22 Dec 2011, 18:04

viewtopic.php?f=8&t=27573

"Mod: Reglene sier at det skal være et bilde av varen. Når du sier at du har fjernet patcher fra jakken, nytter det ikke å bruke et bilde av varen slik den framstår ny fra butikk. Link til tråden din i rett tråd for å få låst opp når du vil fikse."

Patchene jeg fjernet har blitt påsatt i ettertid og er ikke originalt fra butikken, jakken er også ubrukt og er derfor i samme stand som jakken på bildet.
Eller vil du/dere at jeg skal laste opp bilde av jakken mens patchene fortsatt sitter på, slik at en eventuell kjøper kan se en vare han ikke kommer til å få?

Jakkens tilstand og nåværende utseende er tilsvarende bildet som er oppgitt og er helt ny og ubrukt.

genetberg
Moderator
Moderator

Postby genetberg » 22 Dec 2011, 18:31

Mandag til søndag er ikke 7 dager, mandag til mandag er det.bumper du på en søndag etter forrige post på mandag, så blir topicet ditt låst, gidder du ikke følge det, så synd, trist, leit...
AIRSMITH
S.R.O.G
Vil ikke besvare spørsmål ang stengte poster per PM, ta det i dette topic: viewtopic.php?f=4&t=27487

genetberg
Moderator
Moderator

Postby genetberg » 22 Dec 2011, 19:17

jeg gidder ikke finlese klokkeslett for hver post som folk ikke gidder å vente et kvarter for. står det søndag på posten, når den ikke skal bumpes før mandag, så er det ikke mitt problem.
AIRSMITH
S.R.O.G

Return to “Diverse”